• Cum comand

    cumcomandpapioaneCum comand?

    Site-ul www.manufacturalorelai.ro va da posibilitatea de a alege cea mai buna metoda de a comanda pentru dumneavoastra. Puteti alege una din variantele prezentate mai jos. Pentru oricare intrebare legatea de modalitatea de a comanda de pe site-ul nostru ne puteti contacta si telefonic la numarul: 0742 386 931

    1. COMANDA ONLINE
    Alegeti produsele care va intereseaza de pe site. In urma alegerii produsului/lor, adauga numarul de bucati dorite si apasati pe butonul “ADAUGA IN COS” sau “Add to cart” . Comanda se va duce in Cosul de Comenzi unde veti vedea TOTALUL acesteia. Dupa ce ati terminat de adaugat produse puteti sa confirmati comanda apasand tasta FINALIZARE. Dupa acest pas vi se va deschide formularul care trebuie completat pentru confirmarea comenzii. In urma trimiterii formularului, un reprezentant vanzari va va confirma primirea comenzii prin e-mail sau telefonic si va va oferi si informatii cu privire la livrarea ei.
    Daca doriti sa anulati comanda efectuata dupa plasarea acesteia, sunteti rugati sa ne sunati la unul din numerele de telefon afisate pe site in maxim 6 de ore de la plasarea acesteia.

    2. COMANDA TELEFONICA

    Puteti efectua o comanda si telefonic sunand numarul de telefon 0742 386 931  si un operator vanzari Magazin Papioane va prelua comanda si detaliile necesare pentru livrare.

    Programul de lucru si de preluare telefonica a comenzilor este de Luni pana Vineri, intre orele 10:00-18:00.
    In afara acestor ore va rugam sa folositi varianta de comanda online sau sa reveniti.

    Termenul de executie si livrare a produselor

    Termenul de executie al comenzilor depinde de tipul produsului comandat, tipul de personalizare etc si este intre 1 si 20 zile lucratoare ( in functie de produsul comandat ) de la confirmarea comenzii de catre un reprezentant al Departamentului Vanzari.
    Toate produsele sunt facute (sau aduse) pe comanda.
    Se pot prelua comenzi si la urgenta, insa numai dupa confirmarea termenului de livrare de catre un reprezentant de vanzari Magazin Papioane . Pentru anumite produse executate in regim de urgenta poate fi ceruta o taxa suplimentara de 50 RON.

    Livrarea produselor se face :
    -    personal si gratuit in judetul Sibiu
    -    prin servicii de curierat rapid colaboratoare sau cel ales de catre client, cu plata taxelor tur-retur de catre client, termenul de livrare fiind de 24h . Colaboratorii nostrii sunt Urgent Curier, costul de livrare al produselor in reteaua lor de distributie este de 20 RON. Pentru localitatii aflate in afara ariei de distributie a Urgent Curier se percep taxe aferente numarului de km suplimentari.
    -    prin Posta Romana, costul de livrare este de 11 RON. Insa se prefera serviciul de curierat rapid datorita urmatoarelor avantaje: livrarea produselor se face la domiciliul dvs., procesul de trimitere al coletelor este mai simplu, iar manevrarea acestora se face in general cu mai mare atentie decat prin Posta Romana, termenul de livrare este multe mai scurt. Taxele postale vor fi deasemenea suportate de catre client.
    In urma confirmarii fiecarei comenzi un operator vanzari va va comunica si taxele de transport.
    Produsele noastre sunt expediate in cutii speciale si sunt ambalate cu grija pentru a le proteja impotriva socurilor din timpul transportului!
    Livrarea in orasul Sibiu si Avrig este Gratuita !!!

    MODALITATI DE LIVRARE si PRETURI

    Toate preturile de pe site includ  toate taxele. Preturile sunt exprimate in lei (RON) si sunt actualizate la zi. Pretul trecut pe formularul de comanda include toate taxele, insa nu include si taxa de transport (in cazul livrarii la domiciliu).

    1. Plata ramburs – Daca alegeti plata ramburs, costurile totale (produsele cumparate plus costul transportului) se achita reprezentantului companiei de curierat rapid care face livrarea marfii, in momentul in care marfa este livrata.

    2. Transfer bancar - Plata prin transfer bancar se efectueaza conform facturii primite prin e-mail sau fax. Plata se va face inainte de sosirea comenzii. La primirea dovezii platii (copie dupa OP trimisa prin fax sau e-mail), noi vom proceda la trimiterea comenzii dvs.
    Datele necesare pentru a putea plati direct in contul nostru bancar sunt:
    SC XPOSE MEDIA SERV SRL
    Nr. registrul comertului: J32/220/15.03.2012
    Cod unic de inregistrare: 29911905
    Cont IBAN: RO51BTRL03301202W62694XX
    deschis la Banca Transilvania

    Politica de returnare a produselor

    Pentru orice fel de probleme legate de produsele livrate de noi, nu ezitati sa ne contactati telefonic la 0742 386 931 pentru a identifica cea mai buna cale de solutionare a acestora.
    -    Returnarea trebuie notificata in scris prin email sau telefonic in maxim 1 zile lucratoare de la primirea produselor.
    -    Cheltuielile directe de returnare a produselor (cheltuieli transport, ambalare etc.) cad in sarcina consumatorului.
    -    Produsul nu prezinta urme de utilizare.
    -    Produsul este in starea originala si cu ambalajul original fara urme de deterioare a ambalajului sau produsului.

    Cheltuielile de returnare a marfii vor fi suportate de catre client. Rugam clientul sa ambaleze cu grija marfa astfel incat produsele sa fie bine protejate in timpul transportului. In caz contrar XPOSE MEDIA SERV SRL va fi exonerat de orice responsabilitate.
    Daca returul se face cu respectarea conditiilor de mai sus, contravaloarea marfii returnate se va plati in termen de max. 30 de zile, prin mandat postal de catre XPOSE MEDIA SERV SRL.